2011. augusztus 24., szerda

L401 tenyészcsoport (2M/3W), beleértve a mintegy 22 kölykök (2-4cm)

L401 tenyészcsoport (2M/3W), beleértve a mintegy 22 kölykök (2-4cm)
Helló,

Meg kell külön magam az egyik tenyésztő csoportok. Mivel én vagyok egy nagy gyerek medence fiatal állatok hozzám, én külön magamnak a L401. Ezek különböznek, hogy már a 333. (extrém finomság), de én soha nem vállalja a kockázatot, hogy én ezt, akkor talán még nem mondd el nekik egymástól. Így adom el az én L401 sajnos minden. Én nem mix ez a csoport / Split /.... Dolgozik, így nagyon jól.
Mióta 22 kölykök, én vele. Számos között található 2-4cm. Ha van egy háló a felvétel napján (kell vissza egy hét eddig), adok a jól (barlang).

Bevallom, amíg senki sem jelentések lárvákat pedig. Ez akkor csökken az ár.

Utálom őt, mert ez a csoport ismernem, nem megyek le az ár. Éppen ellenkezőleg. Az ajánlat érvényes, amíg az első 02.09. és ellenkezik a legmagasabb ajánlatot, 350 euró.

Nincs szállítás. Telekocsi, azonban a lehetséges (zárt 10l vödör), akkor is, ha szervezett.

A víz szintje, stb, mint e-mailben.
Ár: 350 EUR VB