2012. január 23., hétfő

Elegáns egyedi bunda NO POSTA - Jelenlegi ára: 5 000 Ft

Eladó a képen látható elegáns rózsaszín bunda.
Bolti ára 32000Ft volt. Külföldön vettük, ezért egyedi, nem mászkál a fél város ilyen kabátban.
Hibátlan állapotban van, csupán 1-2-szer volt rajtam, mert nem igazán az én stílusom.
Tisztítva, mosva soha nem volt, nagyon vigyáztam rá.
Tudomásom szerint az anyaga irha, de nincs benne erre utaló címke. Belül bundás, kívül bőr-szerű, kígyómintás. Mély dekoltázsa van, nyakrésznél és az ujjainál szőrmés.
36-os méret van benne, de szerintem kicsit nagyobb. Én 156centivel és 58 kg-val is belefértem-ami szerintem inkább 38-as méretnek felel meg. Tőlem magasabb lányokra is teljesen jó, mert igen hosszú, nekem térd alá ér.
Derékbőség: 88cm
Csípőbőség: 102cm
Hossz 96cm (válltól mérve)
Ujjhossz: 61cm (válltól mérve)
Ha bármi kérdés van, vagy egyéb méreteket szeretnél tudni, kérdezz nyugodtan. Az ár alkuképes lehet!
Postát állom!


Jelenlegi ára: 5 000 Ft

Az aukció vége: 2012-01-27 09:18
. Elegáns egyedi bunda NO POSTA - Jelenlegi ára: 5 000 Ft